Tinc molts hobbys. M'agrada llegir, escriure contes, històries de família, anècdotes personals, records d'infància o de joventud, episodis de la meva vida professional, etc. M'atrapen les matemàtiques, la geometria, la representació gràfica de funcions. M'apassiona el mon (teòric) de les quinieles. Soc col.leccionista impenitent. M'encanta caminar, anar a buscar bolets, conèixer els arbres,... DE TOT UN MOS.

dimarts, 8 de març del 2011

Presentació de Veritat o mentida



Presentació de Veritat o mentida


Quant escric em deixo portar per la rauxa del moment. El que comença essent una historia o anècdota personal, acaba com un conte per a criatures, i el que pretén  recollir la opinió que em mereix una determinada noticia, acaba essent una crítica ferotge al sistema, als polítics, als periodistes, i fins i tot al venedor del quiosc on la he vist  a la portada de un diari. Be, jo que no visc d’aixó, m’ho puc permetre.

Per altre part, jo soc el meu pitjor crític. El setanta per cent del que escric s’arxiva directament a la paperera, i del que queda, un cop tret tot lo censurable, indigne, o perillós, queda prop d’un deu per cent.

En aquest BLOG publicaré alguns dels escrits que s’han salvat, baix dos titulars diferents.

Les històries o contes familiars, personals, ideals, reals o inventats, per mi o propers, sortiran a la llum sota el titular de  “Veritat o mentida”, i cadascú queda en llibertat de creure-se’ls, o no.

Els escrits de repulsa, crìtica, rèplica, mofa, befa, o escarni, sortiran sota el titular de “Opinió”, la meva, es clar.

Aviso de bon començament, que ningú està obligat a llegir aquestes parides, però que si algú ho fa, serà baix la seva responsabilitat, i per tant no acceptaré protestes, i de crítiques, només les bones, si es que n’hi ha alguna.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada